Ο Λ Λ Α Ν Δ Ι Κ Ε Σ Π Ρ Ω Τ Ο Τ Υ Π Ι Ε Σ
Δεν ξέρω αν από τις παλιές, τις πολύ παλιές εποχές, υπήρχε αυτό που σήμερα το ονομάζουμε « τρίτο φύλο », εκτός δηλαδή από τα δυό που είναι ο άντρας και η γυναίκα, το αρσενικό και το θηλυκό. Όπως είναι φανερό, είναι αδύνατο να βρεθεί και η παραμικρή ένδειξη, πολύ λιγότερο η απόδειξη για το αν υπήρχε ή το πότε παρουσιάστηκε αυτό το ενδιάμεσο. Βέβαια, από τις ιστορικές περιόδους και ύστερα, από τον καιρό δηλαδή που υπάρχουν γραπτά στοιχεία, ξέρουμε πολύ καλά ότι βέβαια, υπήρχε αυτό το τρίτο φύλο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και το τέταρτο φύλο, όλοι ξέρουμε τη Σαπφώ, την ποιήτρια από τη Λέσβο, που έδωσε και το όνομά της σ΄αυτό το τρίτο φύλο. Μάλιστα, γνωρίζουμε από έγκυρες και επίσης γραπτές πηγές, ότι κάποιοι από τους ανήκοντες στο τρίτο φύλο που λέγαμε, υπηρετούσαν και σε αρχαίους ναούς, ασκώντας το επάγγελμα του « άντρα ιερόδουλου », όπως υπηρετούσαν και γυναίκες ιερόδουλες, από τις οποίες πήραν το όνομα και οι γυναίκες που ασκούν το λεγόμενο « αρχαιότερο » επάγγελμα στον κόσμο.
Χρειάστηκε πάντως να φτάσουμε στα τέλη του εικοστού αιώνα, για να γίνει αυτό που ποτέ δεν το φαντάστηκαν πρωτύτερα. Το να παντρεύονται αναμεταξύ τους οι ανήκοντες στο τρίτο φύλο, άντρας δηλαδή με άντρα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να παντρεύονται μεταξύ τους και τα άτομα του τέταρτου - έτσι το ονομάσαμε - φύλου. Αλλωστε δεν θα μπορούσαν να υστερήσουν και οι τεταρτοφυλικές, υπάρχει σήμερα ισότητα ανάμεσα στους ανθρώπους όλων των τάσεων και όλων των αποχρώσεων, τουλάχιστον στην « πεπολιτισμένη Δύση ». Για τους καθυστερημένους του κόσμου βέβαια, τέτοιες επιλογές δεν επιτρέπονται. Ο άντρας πρέπει να παντρεύεται γυναίκα, μόνο γυναίκα. Να παντρευτεί με άντρα, ούτε σκέψη.
Στα βορειοδυτικά της Ευρώπης, εκεί στην περιοχή που ονομάζεται Βόρεια θάλασσα, βρίσκεται μιά μικρής έκτασης χώρα, η Ολλανδία. Η έκτασή της είναι περίπου στο ένα τέταρτο της έκτασης της Ελλάδας, τόσο μικρή είναι. Και μάλιστα, το ένα τρίτο από έδαφος της χώρας αυτής, βρίσκεται κάτω από το επίπεδο της θάλασσας, από την οποία θάλασσα προστατεύεται από ισχυρά προχώματα, που αν σπάσουν κάποτε - πράγμα που δεν φαίνεται και τόσο πιθανό- αυτό το ένα τρίτο της παραλιακής ζώνης θα σκεπαστεί ολωσδιόλου από τα νερά της θάλασσας, και θα τρέχουν να φύγουν ολοταχώς απ΄εκεί οι κάτοικοι για μην τους καταπιεί η θάλασσα. Ιδιόρρυθμη κατάσταση βέβαια, όπως τέτοιες ιδιόρρυθμες καταστάσεις βρίσκονται με άλλες μορφές σε όλα τα πλάτη και μήκη της γής.
Οι κάτοικοι της μικρής αυτής χώρας, είναι μέλη μιάς γερμανικής φυλής, και μιλάνε τρεις ιδιωματικές γερμανικές διαλέκτους. Σαν ελεύθερη χώρα δεν τη θυμάμαι να υπήρξε ποτέ, όλο και κάποιοι άλλοι την είχαν κατω από την έστω συμβολική κατοχή τους. Μέχρι το 1814, οπότε δημιουργηθηκε ένα κράτος με το όνομα « Κάτω χώρες » που στα ολλανδικά λέγεται Ν e d e r l a n d s. Μετά όμως από δεκάξι χρόνια, το κράτος αυτό διασπάστηκε στα δύο, ίσως κα κατ΄απαίτηση της απέναντι ευρισκόμενης Βρεττανίας. Και το μεν νότιο κομμάτι, αποτέλεσε το Βέλγιο, το δε βόρειο - αυτό που έχει και την περιοχή που είναι κάτω απ΄τη θάλασσα, τις Κάτω χώρες, δηλαδή τη σημερινή Ολλανδία.
Λοιπόν, οι άνθρωποι της χώρας αυτής που τους αρέσει ιδιαίτερα η ποδηλασία και πηγαίνουν στις δουλειες τους με το δίτροχο αυτό ( βοηθούντος βέβαια και του επίπεδου του εδάφους της ), έγιναν τους τελευταίους καιρούς, τις δυό τρεις τελευταίες δεκαετίες, πολύ προοδευτικοί. Τους έφαγαν λάχανο τους άλλους Ευρωπαίους από πλευράς προοδευτικού πνεύματος. Και άνοιξαν καινούργιους δρόμους, καινούργιες λεωφόρους στις οποίες προσκαλούν και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους να πορευτούν.
Εν αρχή ήν η ινδική κάνναβις, και ναρκωτικόν ήν η κάνναβις, έτσι θα το άρχιζε το θέμα του ο ευαγγελιστής Ιωάννης. Βέβαια, δεν είναι μόνο η κάνναβις το ναρκωτικό που κυκλοφορεί στον κόσμο, και μάλιστα κυκλοφορεί από αιώνες. Είναι και άλλα τινά, όπως η ηρωϊνη, η κοκαϊνη και τα συνθετικά, όπως λόγου χάριν το γνωστό και μη εξαιρεταίο L.S.D. Όμως, οι ποδηλατοδρομούντες βόρειοι Ευρωπαίοι, είπαν να ασχοληθούν μόνο με την ινδική αυτή κάνναβη. Και έκαναν την εξής σκέψη τα παιδιά.
Με το να απαγορεύουμε την ελεύθερη διακίνηση του προϊόντος αυτού, τί κάνουμε ; Δίνουμε μπόλικη δουλειά και μπόλικα φράγκα στους διακινητές του εμπορεύματος αυτού, σε όσους ασχολούνται με το λίαν προσοδοφόρο αυτό εμπόριο, που κερδίζουν πολλά από το λαθρεμπόριό της. Και το διοχετεύουν στην αγορά με τους μικρεμπόρους και τα « βαποράκια », δηλαδή τους μικροπωλητές τους. Αλλά με τον τρόπο αυτό, τί καταφέρνουμε ; Να δημιουργούμε καινούργιους καταναλωτές, ο ένας καταναλωτής δημιουργεί καινούργιους χρήστες του προιόντος, κι αυτό γίνεται για να βγάζει τα έξοδά του ο κάθε ένας που αγοράζει σε υψηλή τιμή το προϊόν. Αποτέλεσμα ; Και οι έμποροί να κερδίζουν πολλά, και πολλοί να γίνονται οι χρήστες.
Λοιπόν, νά τί έκαναν οι Ολλανδοί. Να πουλάνε την Κάνναβη ελεύθερα και φτηνά τα περίπτερα, όπως ακριβώς γίνεται και με τα τσιγάρα, ναρκωτικά κι αυτά που είναι τρισχειρότερα από την κάνναβη. Με αυτόν τον τρόπο, ο καθένας που θέλει να βρεί την ουσία αυτή, την ινδική κάνναβη, πηγαίνει στο περίπτερο και την αγοράζει πάμφθηνα, και δεν θα χρειάζεται να δημιουργεί καινούργιους χρήστες για να βγάζει τα έξοδα της αγοράς της.
Ως εκεί όμως πήγαν οι Ολλανδοί.Δεν προχώρησαν σε ελεύθερη διάθεση άλλων ναρκωτικών στην αγορά, αλλά θα μπορούσε να γίνει και κάτι σχετικό και μ΄αυτά τα λεγόμενα « σκληρά », αν τα έδιναν από τα νοσοκομεία με καταγραφή του καταναλωτή σε επίσημο βιβλίο του νοσοκομείου, και για ορισμένη χρονική περίοδο, ας πούμε για τις δόσεις που θα χρειαστούν για μιά εβδομάδα. Και με τον τρόπο αυτό, θα καταργούσαν τους εμπόρους και την εξάπλωση της τοξικομανίας, καθώς το προϊόν θα το έδινε το νοσοκομείο σε πολύ χαμηλή τιμή. Καθώς είναι γνωστό, ότι αυτές οι ουσίες είναι πάμφθηνες, γίνονται ακριβές από τους εμπόρους τους. Ισως κάποτε να το κανουν κι αυτό, αν δεν το έκαναν κι όλας.
Υστερα από αυτή την κίνηση, οι Ολλανδοί σκέφτηκαν να προχωρήσουν σε κάτι άλλο, που εκ των προτέρων ήξεραν ότι θα προκαλούσε διεθνή αγανάκτηση. Είπαμε προηγουμένως, ότι σε αντίθεση με τα άλλα ζώα, το ζώο που περπατά πάνω σε δυό πόδια και ονομάζεται ανθρωπος, σε κάποιες περιπτώσεις που δεν είναι και πολλές, αντί να παντρεύεται με πρόσωπο του άλλου φύλου, προτιμά να συζεί με πρόσωπο του ίδιου φύλου. Και λοιπόν, παραβαίνει κανέναν νόμο μ΄αυτή την παραξενιά του, τη διαστροφή του ; Οχι βέβαια, τους μόνους που βλάπτει, είναι οι μαιευτήρες, που δουλειά δεν βλέπουν να έρχεται απ΄αυτή την ιστορία.
Οι Ολλανδοί λοιπόν, ήσαν οι πρώτοι που νομοθέτησαν και επέτρεψαν στους ιδιόρρυθμους αυτούς άντρες - ας τους ονομάσουμε έτσι - να παντρεύονται αναμεταξύ τους. Γούστο τους και καπέλλο τους - είπαν - είναι να μένουν μαζύ παριστάνοντας το αντρόγυνο, όπως θα ήταν και γούστο τους να παντρεύονται με έναν γορίλλα ή με μιά αρκούδα, πάντα με την προϋπόθεση ότι θα είναι ήμερα αυτά τα τετράποδα που περπατούν κάποτε και στα δυό πόδια, και δεν θα ενοχλούν κανέναν άλλο. Μάλιστα, προοδευτικοί πολύ οι άνθρωποι που κατοικούν στη χώρα αυτή, και τους μιμήθηκαν και καναδυό χώρες ακόμα.
Ως εδώ, καλώς. Είπαμε ότι δεν βλάφτει κανέναν αυτό εκτός από τους μαιευτήρες, που έτσι κι αλλοιώς δεν θα περίμεναν τίποτε από αυτούς τους ιδιόρρυθμους άντρες, και τις επίσης ιδιόρρυθμες γυναίκες. Τί ακούμε όμως αυτές τις μέρες από τα δελτία των ειδήσεων ; Κάτι το καταπληκτικό, κάτι που πουθενά στον κόσμο δεν το είχε σκεφτεί κανένας πρωτύτερα. Κι αν το είχε σκεφτεί, ποτέ δεν θα το έβαζε σε εφαρμογή. Και τί είναι αυτό το πράγμα που μεγάλη αναστάτωση προκάλεσε, ακόμα και ανάμεσα και τους ίδιους αυτούς τους πολύ προοδευτικούς Ολλανδούς ;
Ούτε λίγο, ούτε πολύ, ένας άνθρωπος - Ολλανδός κι αυτός - ζήτησε να δημιουργήσει ένα καινούργιο πολιτικό κόμμα. Η Ολλανδία είναι μιά χώρα στην οποία υπάρχει πολυκομματισμός, ένα ακόμα κόμμα ζήτησε ο τύπος αυτός να δημιουργήσει. Αλλά με προγράμματα που δεν είναι καθόλου πολιτικά, αλλού πήγε να πρωτοτυπήσει. Κι αυτό το άλλο που ζητά, είναι να υπάρχει αυτό το κόμμα που θα στηρίζει μιά πολύ γνωστή διαστροφή, που ευδοκιμεί σε πολλές χώρες του κόσμου, ιδιαίτερα όμως εκεί στις Κάτω χώρες, περιλαμβανομένου και του διπλανού Βελγίου. Η οποία διαστροφή είναι η παιδεραστία, για την οποία πολύς γίνεται τελευταία λόγος. Μάλιστα, ζητά να υπάρχει και ελευθερία να ασκείται και μιά άλλη διαστροφή που λίγοι την ξέρουν, κι αυτή είναι η κτηνοβασία. Μ΄άλλα λόγια, να έχει ο άνθρωπος ερωτική σχέση, όχι με άλλο άνθρωπο, αλλά με ζώο. Αυτό που ο νόμος του Μωϋσή τιμωρούσε με λιθοβολισμό. Είπαμε, προοδευτικότητα, άλλα όχι και έτσι.
Εγινε και μιά δημοσκόπηση ανάμεσα στους Ολλανδούς, σχετικά με το υπό σχηματισμό κόμμα και τις ιδέες του. Λοιπόν, το ογδονταδύο τοις εκατό των ερωτηθέντων, απέρριψε την πρόταση αυτή. Οχι όμως και το υπόλοιπο δεκαοχτώ τοις εκατό. Ποσοστό πολύ μεγάλο, ακόμα κι αν ένα μέρος από αυτό το ποσοστό, δήλωσε ότι δεν παίρνει θέση, είναι δηλαδή σ΄αυτούς που δηλώνουν σε τέτοιες περιπτώσεις ότι δεν έχουν γνώμη.
Θα πείτε στέκεται η δημιουργία ενός τέτοιου κόμματος ; Ιδού η απορία. Πρέπει πάντως να έχουμε υπ΄όψιν, ότι θα μπορεί να υπάρχει αυτό σαν κόμμα μ΄αυτές τις ιδέες, αλλά η Ολλανδική νομοθεσία απαγορεύει την παιδεραστία, η οποία διώκεται σαν κακουργηματικη πράξη. Ισως θα μπορεί να έχει τους οπαδούς τους λοιπόν το κόμμα αυτό, αλλά το να προχωρά σε πραγματοποίηση του προγράμματος του δεν είναι εφικτό, τουλάχισατον ως προς το θέμα της παιδεραστίας. Οσον αφορά την κτηνοβασία, δεν ξερω αν υπάρχει κανείς νόμος στην Ολλανδία - αλλά και σε άλλες χώρες - που να τη θεωρεί ποινικά κολάσιμη πράξη.
Όπως βλέπουμε πάντως, πράγματα που σε άλλες εποχές θα ήταν αδιανόητο και να τα σκεφτεί κανείς, τώρα μπαίνουν σαν προτάσεις. Και μερικές από αυτές, έχουν κι όλας νομιμοποιηθεί, όπως οι γάμοι στους οποίους αναφερθήκαμε, και ίσως θα τους δούμε να προτείνονται και στη χώρα μας κάπου στο μέλλον. Ας περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου